Och dina ögon, de ändrar färg i ljuset.

Jag kommer ihåg som om det var igår..
Och vad jag saknar det.
Jag kommer ihåg hans blick när vi stod öga mot öga. När han log då log jag själv utan att jag var medveten om det. Jag speja och spana efter han hela tiden, och försökte leta upp honom vart jag än befann mig. När han pratade med mig pirra det sådär härligt i magen och jag visste aldrig riktigt vad jag skulle säga.
Jag kommer ihåg hur vi gick fram och tillbaka på grusplanen och samtala om allt och inget.
När han sa att han var tvungen att gå.
Då han påpeka att jag var söt inför hans vän.
När han putta i mig poolen.
Drog upp mig på scen
Log det där leendet

Och jag kommer ihåg
Att vi aldrig sa hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0