Tänk om du är någon annans dröm? skrev han en sen onsdagskväll, och jag visste inte riktigt vad jag skulle svara

Igår träffade jag pojken med glashjärtat igen. Tydligen ville han bjuda på fika. Han kände att han hade lite ont i magen sedan jag bjudit honom på lite kaffe. Det var inte rättvist tyckte han
Vi satt där i över tre och en halv timme. Helt ärligt gick tiden så fort att jag nu i efterhand tänker "vad pratade vi egentligen om?"
Saken är den att jag har alltid lika roligt med honom. 
Och vi kanske inte har känt varandra så jätte länge, och han kanske fortfarande älskar henne.
Men det har ingen betydelse-. För han får mig att skratta tills jag ligger dubbelvikt, och får mig att tänka på helt andra saker.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Verkar vara en mycket fin och givande relation. Hoppas att ni kan hålla kontakten.



Kram

2011-10-10 @ 22:15:54
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Svar: Visst vore det en tanke att göra något av drömmarna, men alltför ofta finns det många hinder att ta sig förbi.



Kram

2011-10-17 @ 19:37:16
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0